گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تهدید بزرگ الهلال برای رئال مادرید | پیشنهاد عربستانی برای ستاره فرانسوی

  • کد خبر: ۱۷۴۹۶۵
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
تهدید بزرگ الهلال برای رئال مادرید | پیشنهاد عربستانی برای ستاره فرانسوی
خبرنگار عربستانی مدعی شد الهلال به دنبال ستاره پاری سن ژرمن است.

به گزارش شهرآرانیوز، این روز‌ها نقل و انتقالات فوتبال اروپا میهمان ناخوانده‌ای به نام عربستان دارد. سعودی‌ها با پیشنهاد‌های نجومی در حال شکار ستارگان فوتبال هستند تا سطح لیگ خود را در ۱۰ سال آینده به ۱۰ لیگ برتر دنیا برسانند. در همین رابطه باشگاه الهلال یکی از غول‌های فوتبال این کشور در ابتدا در یک پروژه بزرگ به دنبال جذب لیونل مسی بود، ولی در نهایت ناکام ماند.


باشگاه متمول ریاض این روز‌ها به دنبال پیدا جایگزینی مناسب برای پروژه ناموفق مسی است. برناردو سیلوا ستاره سیتی گزینه اصلی الهلال برای خط حمله است تا ناکامی بزرگ مسی را فراموش کنند. اما این بار به نظر می‌رسد کار الهلال سخت است و آوردن بهترین فوتبالیست اروپا به ریاض سخت است. عبدالله الملحم خبرنگار عربستانی مدعی شد باشگاه الهلال بعد از سخت شدن مذاکره با سیتی برای جذب سیلوا مدیریت باشگاه عربستانی برای جذب کیلیان امباپه اقدام کرده است.


این ادعا درحالیست که امباپه این روز‌ها درگیر با پاریس است تا راهی رئال مادرید شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->